Followers

Monday, December 20, 2010

dia......

berkenaln dgn dier walaupun hanya seketika telah mmbuatkan aku berada dlm 1 alam yg aku tggu2..
kehadiran dier mmbuatkan aku berasa sgt selesa..
tnpa 1 berita dri dier mmbuatkan aku mnjdi gundah gulana..
fikiran aku tdk tenteram..skit kah dier..ada musibah kah yg berlaku..minx dijauhkan la..
namun kter hanya merancang..
1 brta aku utuskan kpd duer mlalui msj at fb...aku harap dier mngerti..
aku x minx smua nie terjadi di saat aku dilambung ombak kbhgian bersma dier..
disaat aku mngharapkan secebis kasih dari dier..
ya..
aku akui..aku mencintai dier...
aku juga akui..dia bkn yg pertama..tp die yg terbaik...
aku x kesah smada dier tdak lagy mahu berkwan dgn aku...
aku x kesah jikalau dia mmbenci aku..
aku juga tdak kesah jikalau dia hndak mmbuang aku dri snrai kwn nyer di fb dan blog..
yg aku cuma dier tahu..aku x pernah mnyesal bertemu dgn dier..
aku x pernah mnyesal berkenalan dgn dier..
aku x pernah mnyesal mencintai dier..
aku xpernah mnyesal merindui dier...
yg aku nak dia tahu..
dia adalah perkara yg terbaik yg pernah berlaku dlm hidup aku...
aku akuinyer sndiri..
andai kate hbgan kami terputus..
hya sdikit permintaan ku...
jaga lah dri baek2 di tmpt orng....
jgn mkan n minum...
jg kshtan....
warkah ini bkn untk mraih smpati dier..ttapi hanya lah untk mytakan isi hati aku.
aku akn rindu kn syuman dier..
mimik muka dier...
dia yg slalu mnceriakan aku...
aku akan slalu berdoa agar dia akn jumpa seseorng yg jauh lbih baek dr aku..
aku minx maaf sgt2 kat dier andai kate ada terkasae bhsa..terlanjur bicara....
aku kan merinduinyer dan akan sntisa mncintaiyer..
wajahnyer,suaranyer serta telatahnyer akan ku sematkan kedlam hati dan juwa aku..
thanx 4 eveything baby....

No comments:

watch outt

ngumpat crew


ShoutMix chat widget

haiippp!!

Cari ape tuuu.?

suka suki.

notty2..